Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine

Splošni pogoji spletne trgovine 11st-oprema.si  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik

Spletno prodajo 11st-oprema.si izvaja podjetje 11ST D.O.O., Zaloška gorica 3c SI-3301 Petrovče, info@11st-oprema.si .

11ST D.O.O., posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Cene in DDV

Vse cene objavljene nas spletni strani veljajo le za nakupe opravljene in zaključene na spletni strani 11st-oprema.si . Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene. Cene so v evrih (EUR) in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost – DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Veljavnost naročila/ponudbe

Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.
Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.

Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu z nakazilom na TRR podjetja

Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije.

  • Plačilo s kreditno-plačilnimi karticami
    Mastercard, Visa in Visa Electron. Sprejemamo tudi debetne kartice sistema Mastercard.
    Plačila potekajo preko isstema Stripe (kartični sistem). Ob nakupu ne boste preusmerjeni na drugo stran.

Potrditev naročila

Ponudnik naročilo smatra za potrjeno po prejemu celotne kupnine na TRR podjetja.

Odstop od naročila

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V skladu s 43.č členom kupec za izdelke, ki so bili prilagojeni oz. po meri izdelani posebej zanj (barvna, dimenzijska prilagoditev, izdelava povsem po meri), nima pravice do odstopa od pogodbe, razen, če se s ponudnikom dogovorita drugače.

Zavrnitev naročila

Trgovina 11st-oprema.si lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne, kupec pa ne more zahtevati izpolnitev naročila, odškodnine ali druge oblike ugodnosti.

Obdelava naročila

Trgovina 11st-oprema.si bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila na naš TRR, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov ali pisno ponudniku.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabljeni bodo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Če teh informacij ne želite prejemati, nas o tem obvestite po elektronski pošti na naslov: 11st-oprema.si .

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Z uporabo naše spletne strani se hkrati tudi strinjate z uporabo informacij na način in v zgoraj opisanih primerih.

Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Varnost

Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Novem mestu.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje 11ST D.O.O.,  obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

V podjetju 11ST D.O.O., spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Drugi pogoji

Podjetje 11ST D.O.O., si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Pridržujemo si pravico tudi do vsebinskih in drugih sprememb.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

Opozorila

S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

OBRAZEC ZA POVPRAŠEVANJE
V spodnji obrazec vpišite svoje želje ali vprašanja . Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Soglašam, da posredovane osebne podatke hranite in uporabite, da me prek e-naslova ali telefona
občasno obveščate o: